Nahlásenie reklamácie


V prípade, že došlo k poškodeniu tovaru, ktorý ste si u nás zakúpili a tovar je stále v záruke, môžte tovar reklamovať buď u nás alebo priamo u výrobcu.


Ako nahlásiť reklamáciu?

Reklamáciu môžte nahlásiť buď emailom alebo cez reklamačný formulár . V emaile alebo vo formulári vyplníte číslo faktúry, kód reklamovaného produktu (je uvedený na faktúre), dátum zakúpenia tovaru (dátum vystavenia faktúry), podrobný popis závady, fotodokumentáciu závady a Vaše kontakné údaje.

Fotodokumentácia a popis závady sa po prijatí reklamácie zasiela výrobcovi, preto je dôležité, aby čo najlepšie popisovala Váš problém. Čím lepšia dokumentácia je, tým ľahšie sa môže určiť príčina závady a reklamácia prebehne rýchlejšie.



Čo sa deje po odoslaní formulára?

Po zaevidovaní reklamácie do systému Vám náš pracovník zašle potvrdenie o prijatí a do 30 dní od odoslania tejto správy bude reklamácia posúdená a vy budete informovaní o výsledku. Reklamácie sa vždy snažíme riešiť v čo najkratšom čase. Vašu reklamáciu posúvane dodávateľom a výrobcom a zabezpečujeme komunikáciu s ním, prípadne mu odovzdáme aj kontakt na Vás, aby sa vybavenie urýchlilo. Uznané reklamácie sa zvyčajne riešia zaslaním servisného technika alebo výmenou chybnej súčiastky, či tovaru za nový kus.

 

Elektronické nahlásenie záručnej udalosti TU

 

 
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval