Najčastejšie otázky

Dostupnosť produktov

Dostupnosť uvádzaná pri jednotlivých produktoch má orientačný charakter, tj. aká je väčšinu času. Reálnu dostupnosť Vám radi preveríme na telefónnom čísle 0910 910 002 alebo cez email.

Na sklade - tovar je aktuálne na sklade, dodacia doba je cca 2 - 3 pracovné dni od prijatia objednávky, resp. od prijatia platby pri platbe vopred.
Na externom sklade - tovar sa nachádza na sklade u výrobcu, dodacia doba záleží od konkrétnej značky a rozvozov. Pri značke Santech je dostupnosť cca 2 pracovné dni, značky Sapho a Aqualine k nám chodia raz do týždňa.

Na objednávku - tovar objednávame pre Vás u výrobcu, zvyčajne trvá dodanie 1 - 2 týždne, pokiaľ tovar nemá vyrobený ani výrobca, dodanie môže trvať aj okolo 4 týždňov.

Informujte sa! - dostupnosť tovaru sa často mení, preto odporúčame sa na dostupnosť informovať emailom alebo telefonicky.

Dlhodobo nedostupné - občas sa stane, že má výrobca tovar vypredaný a nemôže vyrábať nové kusy, pretože čaká na súčiastky. Telefonicky sa môžte informovať na približný termín opätovného naskladnenia tovaru.

Ukončená výroba. Novší model VPRAVO V SÚVISIACOM TOVARE- tovar sa už nevyrába alebo sa neočakáva, že by bol ešte niekedy u nás naskladený. Takto označený tovar Vám nevieme dodať a namiesto neho Vám ponúkame alternatívu.

Doprava

  • Aká je cena dopravy?

    Dopravu zabezpečujeme kuriérskymi spoločnosťami SDS, Remax, GLS a Toptrans.


    suma objednávky hmotnosť
    cena dopravy
    Platba vopred
    do 400 €
    do 40 kg
    5,0 € s DPH
    Platba vopred
    nad 400 €
    do 40 kg
    ZADARMO
    Expresná
    do 40 kg
    10 € s DPH
    Dobierka do 400 €
    do 40 kg 15 € s DPH
    Nadrozmerná
    nad 40 kg
    15 € s DPH za každých začatých 100 kg
    Osobný odber


    ZADARMO


Na dobierku alebo expresne posielame len tovar s hmotnosťou do 40 kg s dostupnosťou na sklade.

  • Ktorú dopravu si mám zvoliť?

    Ak si nie ste istí, ktorú dopravu si máte zvoliť, radi Vám poradíme na telefónnom čísle 0910 910 002. Ak by ste si zvolili nesprávnu dopravu, pri spracovaní ju opravíme alebo Vás budeme telefonicky kontaktovať.

  • Mám záujem o osobný odber, kde je to možné?

    Osobný odber je možný v našich partnerských skladom vo viacerých mestách na Slovensku, avšak v každom sklade je možný osobný odber len určitého sortimentu výrobkov. Približný prehľad jednotlivých značiek v skladoch podľa miest môžte nájsť v tabuľke nižšie. Všetok tovar je možné vyzdvihnúť si u nás v kancelárii v Piešťanoch po predchádzajúcom dohovore.

    Vzhľadom na to, že sklad je čisto výdajné miesto, nie je možné tam platiť za tovar, je potrebné objednávku uhradiť vopred na náš účet. Ak sa tovar na sklade nachádza, bude pripravený na osobný odber nasledujúci deň po prijatí platby. V opačnom prípade budeme zázníka kontaktovať ihneď po prijatí tovaru na sklad a bude si môcť ísť tovar vyzdvihnúť.

    mesto

    sortiment

    Piešťany takmer kompletný sortiment
    Bratislava Alcaplast, Attack, Ceramica Latina, Danfoss, Eliz, Hakl, Honeywell,Immergas, Junkers, Korad, Korado, Novaservis, Protherm, Sanela, Vaillant
    Trnava Alcaplast, Danfoss, Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Korado, Novaservis, Protherm, Sanela, Vaillant, Viadrus
    Galanta Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Protherm, Vaillant
    Madunice
    Axor, Bette, Cata, Duravit, Grohe, Hansa, Hansgrohe, Huppe, Keuco, My Bath, Nimco, Ravak, Ronal Sanswiss, Tatramat, Villeroy & Boch, White Stone, Zehnder
    Myjava Alcaplast, Atlas fltri, Danfoss, Eve, Geberit, Honeywell, Keramag, Kludi, Kolo, Korado, Laufen, Novaservis, Purmo, Q-termo, Roca, SAM Myjava, Sanela, Swiss Aqua Technologies, Viadrus
    Senica Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Protherm, Vaillant
    Trenčín Alcaplast, Danfoss, Honeywell, Korado, Novaservis, Sanela, Viadrus
    Levice
    Alcaplast, Danfoss, Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Korado, Novaservis, Protherm, Sanela, Vaillant, Viadrus
    Nové Zámky
    Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Protherm, Vaillant
    Šaľa
    Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Protherm, Vaillant
    Komárno Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Protherm, Vaillant
    Nitra Alcaplast, Attack, Danfoss, Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Korado, Novaservis, Protherm, Roltechnik, Sanela, Tatramat, Vaillant, Viadrus
    Žilina Alcaplast, Danfoss, Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Korado, Novaservis, Protherm, Sanela, Viadrus, Vaillant
    Ružomberok Alcaplast, Danfoss, Honeywell, Korado, Novaservis, Sanela, Viadrus
    Liptovský Mikuláš Alcaplast, Danfoss, Honeywell, Korado, Novaservis, Sanela,Viadrus
    Banská Bystrica
    Alcaplast, Danfoss, Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Korado, Novaservis, Protherm, Sanela, Vaillant, Viadrus
    Žiar nad Hronom Alcaplast, Danfoss, Honeywell, Korado, Novaservis, Sanela,Viadrus
    Poprad Alcaplast, Axor, Geberit, Hansgrohe, Jika, Kaldewei, Keramag, Kludi, Kolo, Rako, Thermal
    Prešov Alcaplast, Danfoss, Honeywell, Ideal Standard, Korado, Novaservis, Sanela,Viadrus
    Košice Alcaplast, Danfoss, Hakl, Honeywell, Immergas, Junkers, Korado, Novaservis, Protherm, Sanela, Vaillant, Viadrus
  • Zvolil som si dopravu a v predfaktúre bola uvedená iná doprava, prečo?

    Ak ste si zvoli nesprávnu dopravu, pri spracovaní objednávky je upravená na korektnú dopravu podľa nášho cenníka prepravy a v predfaktúre je uvedená doprava, zodpovedajúca hodnote objednávky a hmotnosti tovaru. Preto našich zákazníkov prosíme, aby tovar neuhrádzali, kým im na email nepríde predfaktúra s potrebnými informáciami a korektnou dopravou.


Platba

  • Aké možnosti platby ponúkate?

    Zákazník u nás v súčasnosti môže uhradiť svoju objednávku buď vkadom na náš účet (priamym vkladom v banke, cez Internet banking), Prima banke či v Poštovej banke alebo môže za tovar zaplatiť kuriérovi pri dodaní. Na dobierku (platba pri doručení) zasielame len tovar, ktorý je na sklade a do hmotnosti 40 kg.

  • Prišlo mi potvrdenie objednávky, na aký účet môžem tovar zaplatiť?

    Objednávku je možné zaplatiť na jeden z našich účtov v Prima banke alebo v Poštovej banke. S platbou počkajte, kým Vám zašleme proforma faktúru, v ktorej sú uvedené čísla účtov aj variabilný symbol. V proforma faktúre je totižto skontrolovaný aj správny typ prepravy, vzhľadom k hmotnosti a sume objednávky.

Objednávka

Zmeny vo Vašej objednávke môžte robiť až do vtedy, kým nie je expedovaná. Po expedovaní už nie je možné upraviť zoznam tovarov ani adresu doručenia. Ak si prajete vykonať zmeny vo Vašej objednávke, kontaktujte nás na telefónych číslach 0910 910 002 alebo 033 77 33 333, prípadne cez email. Majte, prosím Vás, pripravené číslo objednávky pre urýchlenie vybavenia.

  • V akom stave je moja objednávka?

    Po odoslaní objednávky Vám príde na uvedenú emailovú adresu rekapitulácia. Pokiaľ ste si zvolili dobierku, budeme Vás kontaktovať telefonicky a informujeme Vás o ďalšom postupe. Pri platbe vopred Vám po spracovaní bude zaslaná proforma faktúra s údajmi potrebnými zaplatenie tovaru a s orientačnou dodacou dobou. Ak ste si zvolili nesprávnu dopravu, v proforma faktúre už bude upravená. Po prijatí platby Vám zašleme emailom faktúru. Keď je tovar expedovaný, obdržíte od kuriérskej spoločnosti avízo, že Vám bude doručovaný tovar spolu s odkazom, kde si môžte sledovať svoju zásielku. Pokiaľ nastanú akékoľvek zmeny v dodacej dobe, budeme Vás kontaktovať buď telefonicky alebo emailom. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom Vašej objednávky Nás kontaktujte telefonicky na telefónych číslach 0910 910 002 alebo 033 77 33 333 alebo emailom.

  • Čo znamená, že je tovar expedovaný?

    To znamená, že bola objednaná preprava na Vašu objednávku a tá je nachystaná na sklade. Kuriér ju ešte v ten deň vyzdvihne (ak bola preprava nahlásená do 12:00) a v nasledujúcich 2 pracovných dňoch Vám ju bude doručovať. Sledovať zásielku môžte v odkaze, ktorý Vám bude zaslaný emailom.

  • Čo mám spraviť pri preberení zásielky?

    Pri preberaní zásielky si pred kuriérom najprv skontrolujte obal a potom aj obsah zásielky. Vzhľadom na to, že väčšina nami ponúkaného tovaru je krehkej povahy, občas sa môže stať, že sa pri preprave poškodí. Preto je dôležité, aby ste ihneď tovar skontrolovali a v prípade poškodenia s kuriérom spísali protokol o poškodení. Papier o prevzatí kuriérovi podpíšte až vtedy, keď ste si istí, že tovar prišiel neporušený. Podpísaním tohto papiera totižto potvrdzujete, že ste prijali správny a nepoškodený tovar, takže ak by ste na poškodenie prišli neskôr, vo väčšine prípadov už nie je možné uplatniť reklamáciu na poškodenie tovaru.

Zľavy

  • Chcel by som si objednať väčšie množstvo tovaru, je možná nejaká dodatočná zľava?

    Pokiaľ by ste si od nás chceli objednať väčšie množstvo tovaru v hodnote nad 500 € s DPH, zašlite nám na email zoznam produktov, o ktoré máte záujem, a my Vám vypracujeme cenovú ponuku s individuálnymi cenami.

  • Ako funguje zľava s Kartou Piešťanca?

    Cenové ponuky na tovar zákazníkom vypracovávame až pri objednávkach nad 500 € s DPH. Pre držiteľov Karty Piešťanca vypracujeme individuálnu cenovú ponuku s dodatočnými zľavami už pri objednávkach nad 100 € s DPH. Ak si túto kartu u nás aj zakúpite, pri prvej objednávke nad 100 € s DPH dostanete ihneď zľavu minimálne v hodnote zakúpenej karty.

Produkty

 
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval